יום שלישי, 3 בינואר 2012

My Hannukah Week with Marylin

אני לא יודעת מה אתכם אבל לי נראה שתקופת החגים השנה, בארץ ובחו"ל, הייתה רווייה בדימויים של הכוכבת האייקונית מרלין מונרו. הדמות של מונרו אמנם מהווה השראה אופנתית, קולנועית ומוסיקאלית כבר מעל 50 שנה (מכריסטינה אגילרה ומדונה ועד פרסומות לנייקי)אבל השנה עם יציאת הסרט My Week with Marylin בכיכובה של מישל וויליאמס נראה שהעולם כולו צבוע בלונד זוהר.

שער ווג ספטמבר: מישל וויליאמס כמרלין מונרו

הסרט מבוסס על הספר My Week with Marylin ("השבוע שלי עם מרלין") שיצא השנה במהדורה מחודשת בתיאום עם יציאת הסרט. את הספר כתב הבריטי קולין קלארק, מי שהיה שליח בסטודיו הלונדוני בשנות ה-50, והכיר את מונרו לשבוע אחד סוער בזמן שצילמה את הסרט The Prince and the Showgirl ("הנסיך ונערת השעשועים").
בהיותי אובססיבית עם דמותה של מרלין בערך מגיל חמש, קיבלתי החלטה לבלות את חג החנוכה האחרון מרוכזת כולי בספר, בסרט (שיעלה למסכים ביום חמישי הקרוב והספירה לאחור שלי החלה!!) ובכל אופנת שנות ה-40 וה-50 המרהיבה (והידידות מאוד לבחורות שופעות כמוני) שסוחפת את עולם האופנה בשנה האחרונה. ואכן,את כל זה הצלחתי לעשות בעזרת שתי שמלות נהדרות והרבה אקססוריז "א-לה-מרלין".


Marylin Monroe-- "There's only one sort of natural blonde on earth - albinos "


את שמלת הנקודות הוורודה, המנוקדת והפיפטיזית בעליל הזו מצאתי בסטודיו של
Kareen Hill בעלת המותג Vavavoom (www.vavavoom.co.il)


ואין הרבה דברים שאומרים "מרלין מונרו" כמו וורוד ונקודות


"The trouble with censors is that they worry if a girl has cleavage. They ought to worry if she hasn't any "



השמלה הבאה שעזרה לי להדליק את כל הנרות בחנוכיה היא שמלה סגולה בהדפס מנומר שרכשתי בבוטיק "ריגושים" ברעננה


"I don't consider myself an intellectual. And this is not one of my aims. But I admire intellectual people."


השמלה משלבת בתוכה את כל הטרנדים האחרונים של צבעים עמוקים והדפסי בעלי-חיים אבל כשלבשתי אותה כל מה שרציתי זה לשיר Happy Birthday Mister President



"Sex is a part of nature. I go along with nature"

תגובה 1:

  1. אהבתי איך שהצלחת לאמץ את הסטייל-במיוחד את השמלה הורודה. הסגנון הזה אכן מאוד מחמיא לנשים עם קימורים (: יצא לי לראות לאחרונה תמונות של מרילין והכי מעניין לראות תמונות שלה שהיא במראה טבעי יותר,אז רואים את היופי האמיתי שלה ובאמת היה בה קסם מיוחד.
    http://www.theinfamouslife.com/2010/05/infamous-beauty-marilyn-monroe/

    השבמחק