יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

על שח-מט ודבורים: כך נכפר על חטאי אופנה

פורסם לראשונה ב6 לאוקטובר 2011

יום כיפור בפתח, וזה הזמן לנסות ולכפר על כמה חטאי אופנה מהשנה החולפת, ששום נפנוף של תרנגולת לא יעזור לנו למחוק (קולור בלוק מישהו??)
נוכל להתחיל את תהליך ההיטהרות באימוץ כמה מתבניות צבעים שפויות ומעניינות הרבה יותר שמסתמנות כלהיט של חורף/סתיו 2011/12

כוורת הדבורים: מצילומי שבוע האופנה בניו-יורק שהסתיים אך לפני זמן קצר נראה שהכוכבת הגדולה של החורף הקרוב תהיה לא אחרת מאשר הדבורה מאיה! כן קראתם נכון- שילוב השחור-צהוב כיכב העונה לא רק בתצוגות אלא גם בטקסי הפרסים, ועל גופן של כוכבניות רבות החל מטיירה בנקס, שהגיעה לטקס פרסי הגראמי בחליפת "קט-וומן" שחורה עם עיטור צהוב של המעצב טיירי מוגלר וגםקים קרדשיאן התקשטה בשמלה צהובה עם כוכבים. ובעקבותן גם אני מצאתי דרך יפה לאמץ את הטרנד...

אני לובשת שמלת מאקסי שחורה עם קולר של ליליבראש עם הדפס חמנייה ענק (גם על הישבן להוספת טוויסט...).
תוספת קרדיגן שחור או עליונית צהובה יהפכו את השמלה הזו מושלמת גם לחורף(צילום: חגית גילגל)

טיירה בנקס בטיירי מוגלר. (מתוך: Google Images )

זום זום זום עולה הזמר: הדבורה קים קרדשיאן בשחור-צהוב וכוכבים. (מתוך: Google Images )

שח-מט: הלובן הטהור שאימצנו לראש השנה ילווה אותנו גם ביום כיפור (מי לבית הכנסת ומי לארוחות שחיתות סודיות עם החבר'ה). בכלל, ניכר שמעצבי העל החליטו לכפר בענק על הגלידות המהלכות שה"קולור בלוק" הפך את כולנו, ולחזור לקלסיקה שהתחילה עוד בשנות ה-20 עם קוקו שאנל- שחור לבן.

בשבוע האופנה בניו-יורק נתן כל מעצב פרשנות לדיכוטומיה הזו, וכך איב סאן-לורן העלה דוגמניות בלוק של נזירות בעוד שמייקל קורס האמריקאי (והמיינסטרימי בהרבה)לקח את זה לסגנון מדי הקולג'ים, ורק מארק ג'ייקובס החליט שבחיים לא הכל שחור לבן אלא יש גם הרבה אזורים אפורים באמצע.

מייקל קורס: סתיו/חורף 2011/12. (מתוך: Google Images )

(איב סאן לורן ו-מארק ג'ייקובס: סתיו/חורף 2011/12. מתוך: Google Images)

אבל למי מאיתנו, שלא יכולה להגיע לארוחה המפסקת במדי נזירה עם צלב תלוי על הצוואר, תוכל לאמץ את הלוק הצנוע ועם זאת מגניב של סריג וכובע בארט צמרירי מהבוטיק של המותג Mekimi .

אני בסריג+ כובע בארט לבנים עם סרטים שחורים של Mekimi. גופיית תחרה שחורה: אפרודיטה. צילום: חגית גילגל).

הבוטיק של Mekimi אומנם פונה לקהל נשים דתיות ומסורתיות, אך העיצובים הנשיים והעדינים, מגוון הגזרות המכובד, והסגנונות הקלאסיים מתאימים לכל מי שרוצה להרגיש סקסית מבלי להידחס כנקניקיה לאאוטפיטים חושפניים וקטנטנים. מתאים בול לסליחות יום כיפור.

תגובה 1: